On-line marketing
Správa PPC kampaní
Prostřednictvím reklamních kampaní PPC vám zvýšíme nejen návštěvnost, ale především prodeje a zisky z prodeje vašeho zboží nebo služeb. Výhodou reklamních kampaní PPC je možnost jejich přesného zacílení a měření jejich výkonu. Reklamní kampaně PPC spravujeme především v sítích Google (AdSense), Seznam (Sklik) a Facebook.
Co jsou to PPC kampaně a jak fungují?
Zkratka PPC pochází z anglického výrazu pay-per-click, což doslovně přeloženo znamená platba za proklik. V praxi to znamená, že klient neplatí za zobrazení reklamy, ale jen pokud na ni uživatel klikne a přijde tak prostřednictvím této reklamy na jeho stránky. Jednotlivá klíčová slova a výrazy mají nastavenou hodnotu za proklik na základě zájmu o toto konkrétní klíčové slovo či výraz. Z tohoto důvodu se ceny za proklik pohybují v cenách od 1 Kč až do řádově stokorun. Pro většinu klíčových slov si klienti vystačí s částkami mezi 5-25 korunami. U finančních a jiných komerčních služeb pak mohou ceny prokliku vyšplhat i na 150 Kč za jeden proklik.
Nemáte zatím pro Váš projekt žádnou internetovou reklamu a chcete jej pořádně rozjet? Máte pocit, že agentura, které jste on-line marketing svěřili do rukou, nedělá úplně to, co slíbila? Chcete provést audit a nebo jen znát názor třetí strany?
Zavolejte nám a domluvte si s námi nezávaznou schůzku u šálku lahodné, čerstvě pražené farmářské kávy.
Pracujeme poctivě,
i když se zrovna nikdo nedívá!
Naši práci děláme poctivě a zcela průhledně. Veškeré účty a přístupy jsou Vaše a od samého začátku nám tak „vidíte pod ruce“ a vše Vám zůstane i po té co se kdykoliv a z jakéhokoliv důvodu vydáme každý svojí cestou.
Platby za prokliky v kampaních platí naši klienty vždy zásadně přímo provozovatelům reklamních sítí (Google, Seznam, Facebook). Díky tomu máte jistotu, že si neúčtujeme marži k ceně za prokliky tak, jak to bohužel stále dělají některé nepoctivé agentury.
Jak spuštění PPC kampaní probíhá?
- V první řadě je potřeba, abychom zjistili přesně vaše potřeby, cílovou skupinu a váš plánovaný rozpočet.
- Na základě toho provedeme průzkum konkurence, odhady cen.
- Společně stanovíme strategii reklamy.
- Připravíme kompletní návrh reklamy včetně inzerátů a všech klíčových slov.
- Provedeme analýzu cílových stránek na vašem webu.
- Po Vašem schválení bude reklama nahrána do systémů (Google / Seznam / Facebook).
- Po spuštění budeme reklamu aktivně optimalizovat na základě jejího výkonu.
- Pravidelně od nás dostanete report, ze kterého uvidíte, kolik vás reklama stála a co vám přinesla – buď elektronicky a nebo můžeme výkon kampaně probrat podrobně při osobním jednání.