Co je to předimplementační analýza?
Díky předimplementační analýze si vzájemně ujasníme, jaké jsou cíle vašeho projektu, jaká je vaše konkurence, v čem je konkurence silná a v čem naopak slabá. Zjistíme také, co vám k úspěšné realizaci chybí a co je potřeba dořešit. Definujeme si cílovou skupiny vašeho projektu a persony.
Díky všem těmto informacím lépe pochopíme smysl vašeho podnikání a veškeré důležité věci, které se vašeho byznysu týkají a dokážeme tak naši práci odvést co nejlépe.
Na závěr předimplementační analýzy je dobré shrnout veškeré posbírané informace do jednoho dokumentu pro pozdější použití a také proto, abychom si byli jisti, že jsme se vydali správným a především stejným směrem.
Neméně důležitou věcí bude, abychom si řekli rozpočet, který je pro tento projekt určen a dohodli alespoň přibližně vložené investice do marketingu a reklamních PPC kampaní, reklamy na sociálních sítích apod.
Díky všem těmto informacím, na které se vás budeme muset zeptat, si jasně definujeme, jaké máme možnosti a jaké můžeme očekávat výsledky.
Jako výstup předimplementační analýzy vám pak poslouží dokument ve formátu PDF, kde bude kompletně shrnuto vše důležité, na co jsme v průběhu analýzy přišli a případné odpovědi na otázky, které v průběhu tohoto procesu vznikly.
Cena takové analýzy se pohybuje mezi 5 – 15 000 Kč v závislosti na velikosti a typu webu a rozsahu konkurence v daném oboru.
Po předimplementační analýze následuje analýza klíčových slov.